Hoe goed een professional ook is: een klik met klant, opdracht en doelgroep is mensenwerk. Ons netwerk is dan ook ons kapitaal. Geen team is hetzelfde.
Een heldere briefing op inhoud, doelstelling en doelgroep is bepalend voor kwaliteit en succes.
Dat geldt voor elke opdracht, klein of groot. We luisteren niet alleen, we stellen ook (lastige) vragen. En soms is een kort telefoongesprekje natuurlijk al voldoende. Zeker als we elkaar al een tijdje kennen. Wel nemen we elke opdracht serieus en leert de ervaring dat begrip veel energie- en middelenlekkage kan voorkomen.
Een heldere debriefing, to-the-point, geeft uitsluitsel: hebben we begrepen waar het om gaat?
Meestal kunnen we deze snel aftikken. Soms blijken er nog wat losse eindjes. Een enkele keer tekkelen we een misverstand. Hoe dan ook leidt opschrijven tot meer helderheid en scherpte. Bij akkoord kennen we de kwaliteiten die we nodig hebben voor het team en is er direct een perfecte briefing voor het ontwikkelteam.
We stellen een team samen van mensen met de juiste kwaliteiten en match met de opdracht.
Elke klant en elke opdracht is anders. Daarom werken wij met een flexibel netwerk van media- en communicatieprofessionals. Omdat de ene art director de beeldtaal spreekt van – bijvoorbeeld – studenten en een andere die van – bijvoorbeeld – de ouders van die studenten. En dat geldt ook voor taalkunstenaars, webbouwers etc.